torek, februar 24, 2009

Zadnji dnevi na Baliju- Nusa Dua


Pa se je iztekel en teden, kot bi mignil. Sva sicer planirala malo drugacen konec, vendar je vceraj 'najin driver' Ketut imel eno praznovanje in ni imel casa, da bi naju vozil naokrog ves dan, tako sva potem izbrala plan B in najela moto taxi, ki naju je peljal na polotok Nusa Dua. Najjuznejsi delcek otoka in tudi najlepsi. Plaze urejene, resorti, vse zeleno; prava hrana za oci in duso. Pol dneva smo prebili na plazi, v vodi in jaz sem se spremenila v kuhanega raka, ceprav sem bila skoraj ves cas pod drevesom. Patrika je malo resila majica, je pa tudi bil kar utrujen od vrocine in sonca, tako da sva zvecer samo se skocila v bazen se malo ohladit in spat.
Danes sva tudi najela mototaxi in sli smo prav tako na polotok, vendar na drugo stran. Plaza Padang Padang na drugi strani je ulalala... paradise:) in na koncu polotoka se tempelj Ulu watu, ki stoji na robu pecine. Tu je edino nevarno, da te opice okradejo, tako sem prej cisto vse varno spravila v nahrbtnik. Ampak vseeno so nekaj nasle...ena mi je skocila na hrbet in odgriznila vrvico od moje majice in potem to malcala...hehe:) sem bila vesela, da je bila zadovoljna zgolj s trakcem:). Ves popoldan smo preziveli na Nusa Dui, proti veceru, se na poti ustavili v Macu (Patrik od dalec videl rumeni M) in potem sva se spet sla hladit v bazen:)) Voda je sicer segreta na tam cca 27stopinj, vendar je bila napram najini kozi se vedno mrzla:).
Sedaj sva sla se na zadnji sprehod po Legianu, glavni ulici, se zadnja pregovarjanja s trgovci, jutri namrec ze 'sibava' na Tajsko.
Kratek povzetek Balija: lepo, vroce, prijetno, barantujoce, 'nategujoce' (opozorilo vsem, ki boste sli na Bali- nikoli nikdar ne menjaj denarja na ulici!!! Imajo namrec take mize, v katerih je luknja in ko ze enkrat prestejes, oni se enkrat in takrat ti sviznejo ene 100000Rp). Bom en tak place slikala, za primer:))) in naslednjic dala sliko gor.
Tako sedaj pa greva pocasi proti hotelu, bo treba spat, da zjutraj lahko skociva na hitrco v bazen, pojeva zajtrk, potem bo ze aviiiiiiion...see you again Bali...Terimakasi (means hvala).

Ni komentarjev:

Objavite komentar