petek, marec 13, 2015

Koh Phi Phi Don

Odhod s Koh Lante ob 8:00 zjutraj, pick up ob 7:20, cena 200BHT/osebo. Potovalni cas od enega do drugega otoka je trajal dobro uro, najvec casa pa je vzelo, da smo se vsi natovorili. Na to isto ladjo so sli tudi vsi, ki so sli do Phuketa. Malo pred otokom Phi Phi smo se ustavili in prisla je druga ladja- tu so tisti za Phuket prestopili- sredi morja. :)

Prihod na otok je bil sokanten, saj je po 15 letih popolnoma spremenjen, drugacen, tako poln turizma, nic vec tiste prijetne nedolzne tisine,...ribicev...Hja, turizem naredi svoje. Takoj po pristanku pobirajo 20BHT za ohranjanje cistoce, a zal sva marsikje naletela na odvrzene smeti. Resorti, ogromni hoteli in kar nekajkrat visje cene, celo v trgovinah 7eleven! te peljejo na hrib, ce zelis ugodno spati. Bamboo Putawan resort na hribu te stane na noc zgolj 600BHT, kar je ena najnizjih cen za ta otok.

Po osvezitvi, prihodu na hrib, sva se podala na plazo in najela kajak. Poldnevni najem (t.p. 3h) za 400BHT, celodnevni (kar pomeni 6ur) za 600BHT. Spet odvisno kje najames, ker ponekod placas 200BHT na uro. Odkajakala sva v precudoviti zaliv, mimo spektakularnih apnencastih skal in jam. V zalivu se drugi kajakasi, zeljni dogodivscin. Snorklala, se podpisala na kamen in ga polozila na policko, ter odkajakala nazaj. Ker se nisva profija v tem, sva sportala z uzitkom in pocasi.:)

Ker pa nama sporta nikoli ni prevec, sva se pozno popoldne povzpela na vrh hriba do razgledne tocke. Vroce, vroce in se enkrat vroce in na vrhu ni vode, ker ze dolgo ni dezevalo, da bi se lahko malo osvezila. Ohladila sva se s sladoledom in pijaco, ki sva jo prinesla s sabo, ter se nato spustila v mesto.