petek, februar 19, 2010

Goa-severni del

Iz tiste 'prave' Indije sva se preselila v sicer indijsko drzavico Goa-o, ki pa ni vec tista ista Indija, kot je v drugih drzavicah, npr. Maharastri, kjer sva bila prej. Ugodna sprememba, posebej se, ker lahko kadarkoli skociva v morje:)
Spiva pri eni triclanski druzini, ki oddajajo sobe, sharajo kuhinjo...se ze skoraj pocutiva cisto domace:) in hcerka je kar malo zalostna, da ne moreva ostati dalj casa.
Te dni sva s skuterjem raziskovala bliznjo okolico, vceraj cisti severni del Goe, danes pa sva se odpeljala v centralno Goa-o do Panjima. A glej ga zlomka, ko sva preckala glavni most, policijska patrulja...cez prvo sla ok, pri drugi pa so nama pomahali. Na sreco imela s seboj izpit in mu hitro pricela kazati, da imam izpit tudi za motor in da ni blema, da voziva lepo pocasi, ipd...policaj se je samo smehljal in prikimaval, ter z zanimanjem ogledoval mojo voznisko. Se posebej se je poglobil v sliko in drzavo, ter potem razlozil, da ni problem, ampak da bi morala imeti celado. Po mestu rekel, da lahko brez, po avtocesti ne:) No, ce bi jo dobila, ko sva rentala skuter, bi jo ze imela in mu to tudi veselo povedala, pa je rekel, da bo vseeno napisal kazen in naj potem ta list obdrzim, da velja cel dan- se pravi, ce me se kaka patrulja ustavi, samo pokazem in je ok:))) mi je slo posteno na smeh, se sploh, ko mi je povedal koliksna kazen sploh je....100Rp (to ni 2E)...placala, spravila listek in odbrzela naprej. Panjim kot mesto pisan, prijazni ljudje, in pa gromozansko vrooooce, tako da sva takoj, ko sva si vse pogledala, kar imela v planu, odbrzela proti plazam. Sla do Baga beach, kjer je Patrik dobil tatoo na lopatico in potem se na Calanguta beach, kjer pa sem si jaz kupila nove japanke, saj so mi stare sle na pol:) (bremzanje z nogo...hahahaha). Po osvezilnem kopanju, se hiter stop na slavni Anjuna beach, ki resda spominja na case hipijev in nato proti domu, na vecerjo k Patricku- Sunrise restaurant. Cokoladne palacinke, za zgolj 2E in mnjami lassi...
tu pa se nekaj slikic:

1 komentar:

  1. Ojla uživača,

    vidim, da se imata lepo na sončku in v novih dogodivščinah :) Tale Goa sploh ne zgleda slabo. :)) Imejta se še naprej super.
    A

    OdgovoriIzbriši