nedelja, maj 21, 2017

Pot od doma do skoraj 'končne' destinacije Meilan 美兰 na otoku Hainan 海南 17.4.-18.4.

Jutranja kava s prijatelji, hitro še v trgovino po zadnje stvari za sabo in nato ob 11:45 proti Ljubljani. Ob 12:30 sva se proti Zagrebu odpeljala z Goopti kombijem in nad pričakovanji glede na trenutno situacijo zastojev na meji, smo bili v Zagrebu že malo pred 14:00 uro. Z Goopti- jem potujeva do letališ in nazaj sedaj že dobra štiri leta in jih lahko samo pohvalim. Kdor dvomi, je dvom odveč - točni, varni in ugodni (www.gooopti.com).
Prenovljeno Zagrebško letališče ima samo en minus in to je, da v zunanjem lokalu na odhodih ne moreš plačevati z euri. Sicer pa lepo, razmeroma veliko letališče in najlepše od vsega, nam zelo blizu.
Vkrcanje na avion se je pričelo uro pred vzletom, medtem ko je let do Dohe trajal dobrih 5 ur. Čeprav je bilo vmes 1.50 časa, dejansko časa za ogledovanje letališča ni bilo zadosti, ker je gromozansko. Notri je vse; od formule 1 do umetniško oblikovanih toboganov in velikega medveda, pa seveda tudi dinozaver ne manjka, kaj šele vlakec. Če kdo želi, si lahko s klikom tukaj ogleda več.

Let iz Dohe do Shanghai -ja 8 ur in pol, dobili večerjo in zajtrk, ter bolečino v rit in noge. Čeprav so to veliki avioni, načeloma udobni, pa vendar za dolgi let ponoči, ko te hočeš nočeš zmanjka vsaj za dve uri, niso več tako udobni. Najhujše pa je, če sediš pri oknu in vsakič, ko želiš na stranišče, zbudiš soseda ali se trudiš skočiti preko, kar na koncu ugotoviš, da itak ne gre brez da se zbudi. :) Osebje Qatar linije ok, brez pripomb.

Prihod v Shanghai in izpolnjevanje listka o prihodu, nato čakanje v koloni in obvezno slikanje pred vstopom v državo. Nama se je zdelo, da traja celo večnost, še posebej pri policaju, pri katerem sva bila v vrsti. Mudilo se nama ni, bila pa sva že malo utrujena. Do naslednjega leta sva imela še 3 ure in pol, zato sva lahko v miru pogledala in po dolgem času spet vdihnila zrak na Kitajskem. PS. smoga ni več.

Naslednji in na poti do končne točke zadnji, avion sva imela z malo zamude in smo vzleteli ob 20:53 po kitajskem času (poletni čas: naš + 6ur). Na otoku Hainan, letališču Meilan 美兰, smo pristali ob 23:40. Burger King je bila prva 'restavracija', ki sva jo obiskala in plačala več, kot bi pri nas - prvi šok "kaj je s cenami na Kitajskem".

Potovanje od doma do otoka Hainan je trajalo skupaj 30 ur in 5 minut, a do hotelske sobe še nisva prišla...razlog v naslednji objavi.